Kontrast:
A A A A
Rozmiar tekstu:
A A A

Nagroda za najlepszy projekt w kategorii relacje inwestorskie za kampanię PCC Rokita

2013-12-09

Kampania komunikacyjna programu emisji obligacji przez PCC Rokita zdobyła nagrodę w konkursie „Złote Spinacze” organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

Organizowany przez Związek Firm Public Relations od 11 lat konkurs ma na celu nagradzanie najlepszych, najbardziej efektywnych i kreatywnych projektów zrealizowanych w Polsce. Projekt zgłoszony przez NOBILI PARTNERS, doradcę PCC Rokita, jako jedyny zdobył nagrodę w kategorii „Finansowy PR i relacje inwestorskie”.

Kierowanie ofert do inwestorów indywidualnych było dla nas strategicznym celem od samego początku programu emisji obligacji. Zawsze staraliśmy się być transparentną spółką i konsekwentnie docierać z informacjami do jak najszerszego grona potencjalnych obligatariuszy. Nie dałoby się tego celu zrealizować zarówno bez doskonale prowadzonej komunikacji do środowiska inwestorów, jak i działaniom z obszaru komunikacji korporacyjnej oraz marketingu. Fundamentem naszego sukcesu jest ten właśnie unikalny mix, od prezentacji wynikowych, bezpośrednich spotkań czy udziału w konferencjach inwestorskich poprzez specjalny portal pccinwestor.pl, stałą obecność w mediach, wysyłki okolicznościowe do inwestorów oraz wiele innych działań – powiedział Rafał Zdon, Wiceprezes Zarządu PCC Rokita.

Cieszę się, że jury doceniło unikalność projektu, w którym braliśmy udział zaproszeni przez PCC Rokita, tj. komunikację pierwszego na polskim rynku kapitałowym programu publicznych emisji obligacji kierowanego do inwestorów indywidualnych. – powiedział Piotr Biernacki, Prezes Zarządu NOBILI PARTNERS. – Najważniejszy jest sukces naszego klienta, czyli udział w zbudowaniu wokół PCC Rokita społeczności inwestorów indywidualnych zainteresowanych spółką i jej obligacjami., ale bardzo cieszy nas również, że projekt znalazł uznanie w oczach środowiska ekspertów zajmujących się komunikacją korporacyjną. – dodał Biernacki.

W tegorocznej edycji do konkursu „Złote Spinacze” zgłoszono 250 projektów. 81 z nich było nominowanych do nagród w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych. Nominacje,
a następnie nagrody są przyznawane przez jury, w skład którego wchodziło kilkudziesięciu ekspertów
i przedstawicieli świata komunikacji, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji.